Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
STORT UTVALG | FRI FRAKT OVER 1000,- | RASK HANDEL

Bytte og retur

Bytting av varer

Det er mulig å bytte varer som er kjøpt i nettbutikken, men varene må være ubrukt og etiketter/klistermerker må ikke være fjernet fra varene. Du kan kontakte oss på vår mail «kundeservice@millainterior.no» om dette skulle være tilfellet, så vi kan finne ut om varen du vil ha er tilgjengelig. Det er også mulig å komme til vår fysiske butikk og bytte varene.

Bestillingsvarer

Varer som er kjøpt på bestilling kan ikke returneres eller avbestilles. Dette gjelder som oftest møbler, men kan gjelde andre varer også. Det vil stå leveringsstid i prouktinformasjonen på bestillingsvarer.

Reklamasjon

Skulle det være skader eller feil på varen vi har sendt deg, så må du snarest mulig ta kontakt med oss på mail «kundeservice@millainterior.no» for å løse problemet. Varen blir sendt tilbake av deg dekket av oss, og om vi har dekning for det på lageret vil det bli tilsendt en ny vare til deg.

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du sende den tilbake innen fristens utløp. Vi vil tilbakebetale beløpet på returvaren så fort vi har mottat returen din, men du står selv ansvarlig for at varen kommer frem i god stand. Det kan være lurt å ta vare på kvitteringen fra posten om noe skulle gå galt. Ved angrerett er det du som betaler returfrakten.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Dersom en pakke ikke blir hentet innen fristen, påløper et gebyr på 89 kroner for returfrakt. Det er kundens ansvar å sørge for at riktige leveringsopplysninger, som navn, adresse og telefonnummer, er oppgitt. Pakker som blir nektet mottatt vil bli behandlet som uavhentede og vil være underlagt samme gebyr og returregler.

Retur & Adresse

Skulle du velge å sende retur til oss, så vil vi gjerne at du fyller ut angrerettskjema og legger det med i forsendelsen din. Dette skal ha kommet som vedlegg i en e-post fra oss. Skulle du ikke ha fått dette, så kan du ta kontakt på "kundeservice@millainterior.no".

Vi anbefaler å sende returen med PostNord. Det vil gå noe raskere enn alternative måter. Men det er også mulig å returnere gjennom andre aktører.

Skulle du velge å returnere med PostNord så kan du gå inn på linken under og velge "Returner uten returkode".

https://my.postnord.no/return

Under kan du se adressen vår, og eksempel på hvordan du fyller den ut hos PostNord. Skulle du velge å sende med noen andre enn PostNord så er adressen den samme.

Milla Interiør
Silurveien 22F
4656 KRISTIANSAND S

Telefon: 41620898

 

Adresse PostNord